ReMed Füsioteraapia OÜ kaebuste, ettepanekute ja küsimuste lahendamise kord
Kaebuste lahendamise korra eesmärk on kaebuste ja ettepanekute võimalikult kiire läbivaatamine ja lahendamine.
OÜ ReMed Füsioteraapia poole on kaebuse või ettepanekuga võimalik pöörduda kõigil, kellele on ReMed Füsioteraapias osutatud tervishoiuteenust. Samuti võivad ReMed Füsioteraapia poole pöörduda patsientide eestkostjad või patsientide esindajad, kellel on selleks vastav kirjalik volitus. Kaebuse või ettepaneku avaldamise õigus on ka neil, kes on soovinud saada tervishoiuteenust, kuid probleem on tekkinud juba enne teenuse osutamist.
Kaebuse saab esitada kirjalikult paberkandjal või e-kirjaga aadressil remedfysio@gmail.com. Kirjaliku avalduse võib esitada vabas vormis. Avaldus peab sisaldama avaldaja nime, isikukoodi, aadressi, kontaktandmeid, avalduse aluseks olevaid asjaolusid ning tagasiside saamise vormi (nt posti, e-kirja või telefoni teel). Anonüümseid ettepanekuid ja kaebusi ei menetleta.
Kaebustes või ettepanekutes sisalduvaid delikaatseid isikuandmeid, sh patsientide terviseandmeid käsitletakse lähtuvalt isikuandmete kaitse seadusest, st kõrvalisi ega kolmandaid isikuid ei kaasata/ei teavitata, va. juhul, kui seda nõuab konkreetne kaebuse lahendamine. Sellisel juhul kooskõlastatakse andmete kasutamine patsiendi või tema esindajaga.
Suuliselt võib kaebuse esitada eeldusel, et ei soovita kirjalikku vastust ja probleem saab kohese lahenduse ega vaja edasist käsitlemist. Suulisi kaebusi ei registreerita.
Kõik saabunud kirjalikud avaldused säilitatakse koos ReMed Füsioteraapia poolse vastusega juhatuse poolt.
Kliinikule laekunud avaldus vaadatakse läbi ning vastatakse mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui 20 päeva jooksul alates selle laekumise kuupäevast.
Avaldustele vastamise ja kaebuste ning ettepanekute lahendamise eest vastutab OÜ ReMed Füsioteraapia juhatus.
Vastuskirjaga mitte nõustumisel või hilisemate pretensioonide korral on avaldajal õigus pöörduda oma kaebuse või ettepaneku lahendamiseks järgnevate institutsioonide poole:
Eesti Haigekassainfo@haigekassa.ee
16363 / +372 669 6630
+372 694 3500
Kui kaebus ei leia rahuldavat lahendust eeltoodud institutsioonide poolt, on kaebuse esitajal õigus pöörduda lahenduse leidmiseks kohtu poole.